Subject: Kiviranna tee 4 projekteerimistingimuste eelnõu avalik väljapanek
From: "Eve Salumaa" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 16:46:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Lugupeetud kinnistu omanik

Haabersti Linnaosa Valitsus korraldab 26.05 - 09.05.2025
projekteerimistingimuste eelnõu avaliku väljapaneku Kiviranna tee 4
kinnistule uue korterelamu rajamiseks.

Materjalidega saab tutvuda linnaosa valitsuses (Ehitajate tee 109a/1, II
korrus) tööpäeviti: E 8.15–18.00, T–N 8.15–17.00, R 8.15–16.00 (lõuna
12.15–13.00). Täpsem info ja materjalid manuses.

Lugupidamisega

Eve Salumaa

dokumendihalduse spetsialist

tugiteenuste osakond

Ehitajate tee 109a/1, 13514 Tallinn

640 4800

5330 3760